کافه بستنی چیمنی با عنایت پروردگار متعال در تاریخ ۶-۱۰-۱۳۹۶ در شعبه مرکزی خود واقع در پاسداران بین گلستان ۸-۹ با حضور چهر های سرشناس ورزشی و هنری کشور با هدف برندسازی و گسترش این محصول خاص و با اصالت افتتاح گردید.
بیانیه ماموریت
برند کافه بستنی چیمنی بر پایه تحقیقات گسترده، دقیق و اهداف تعریف شده ی کسب و کار وارد بازار ایران شداست. ما بر آنیم تا استراتژی نوآورانه کافه بستنی چیمنی را به گونه ای کاربردی توسعه دهیم. در استراتژی برند چیمنی یکپارچگی بین کارکنان، نمایندگان و کلیه شعب، بازارهای وابسته به بازار هدف به چشم می خورد.این طرز تفکر قالبی را فراهم می کند که بتوان از آن طریق شکوفایی مسیری نو در کسب و کار را شاهد باشیم.
چشم انداز کافه بستنی چیمنی شالوده و اساس چشم انداز 20 ساله خود را بر پایه:
-
برندی پویا، چابک، سرآمد و رو به جلو
-
نگاهی به روز و هوشمند در ارائه محصولاتی با کیفیت
- خدماتی مناسب نام چیمنی
-
کیفیتی استوار و ساختاری بر مبنای اشتغالزایی
-
افزایش تولید برای محصول ملی
- ارائه محصولی در خور و شان ایران بنا نهاده است.
ارزش ها
برنامه محوری: برنامه ریزی مدون با در نظر داشتن اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
کرامت انسانی: به عنوان پایه ای ترین دستاورد برند چیمنی متجلی می گردد.
تخصص گرایی: با برگزاری دوره های آموزشی برای هر یک از نمایندگان و شعب، با هدف ارائه کیفیتی یکسان در کلیه شعب، تخصص لازم و به روز را در اختیار نمایندگان و شعب خود می گذارد.
همبستگی سازمانی: ارتقا هویت و تعهد به برند در ذینفعان، عامل مهمی در حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی برند است که در همگرایی و همراهی گسترده کلیه همراهان پی گرفته می شود.
تعهد حرفه ای: ارزش و ماهیت وجودی این برند بر مبنای تعهد حرفه ای برند چیمنی می باشد.
آینده نگری: نگاهی به اهداف بلند، مبنایی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری بر اساس برنامه های محوری برند می باشد.
بهبود مستمر و مداوم: برای ارائه خدمات هر چه بهتر و حفظ ارزشهای برند، مجموعه چیمنی خود را ملزم به بهبود در همه زمینه ها، مطابق جدید ترین تکنولوژی و اطلاعات روز دنیا می داند.
|