شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲
اینجا هستیدSkip Navigation Links

پیام بنیانگذاران چیمنی



نگاه ما در مجموعه شعب زنجیره ای کافه بستنی چیمنی ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، بر مبنای الگوهای نوین و کارآمد می باشد. ما با بازنگری مستمر بر نگرش ها و عملکردمان هر چه بیشتر در قبال تعهدمان مصمم هستیم.

ما موظفیم ضمن کسب اعتماد و رضایت مشتریان و همراهانمان، ثابت کنیم که موفقیتمان در گرو موفقیت همه آنانی است که با ما در ارتباط هستند و با ما همکاری می کنند

از این رو برآنیم که با ایجاد فضایی مبتنی بر اعتماد، صداقت و روحیه همکاری، فضای کسب و کار شعب زنجیره ای چیمنی را با رویکرد برد برد سازگار نماییم.

هرم چیمنی متشکل از مشتریان، نمایندگان شعب، و مجموعه مدیریتی می باشد.

راس هرم که تمام تلاش مجموعه را منعطف به خود کرده، مشتریان و مصرف کنندگاه نهایی می باشد. ارائه بهترین کیفیت، خدمات و محصولات سرلوحه دستور کار مجموعه برای این مهمترین بخش است.

راس دیگر این هرم نمایندگان و شعب مجموعه چیمنی است که حمایت و استمرار کیفیت، در گرو همکاری، همیاری، رضایت و تعهد این راس می باشد. با ایجاد رویکرد برد برد و شکل گیری فضای دوستانه و در عین حال جدی، جهت ثبات کیفیت به طور دائمی در حال پویش این راس از هرم و پویا نگه داشتن شعب چیمنی هستیم. لازمه امر آموزش های مداوم و دوره ای و ارائه دستور العمل های لازم می باشد.

راس سوم این هرم مجموعه مدیریتی چیمنی است که با سرلوحه قراردادن اولین و مهمترین شعارمان "صداقت در رفتار و عمل" همواره می کوشیم تا با نگاهی بلند مدت، برای بروز رسانی و رفع نقایص و پیشرفت نام چیمنی تلاش بی وقفه را ادامه دهیم.

ما بر این باوریم که برند چیمنی همانطور که با اهداف اولیه اشتغال زایی، خدمت و راه اندازی کسب و کاری پر بازده و زود بازده شروع به کار کرد، با برنامه ریزی های بلند مدت و به کار گیری استراتژی های نوین و موفق، برندی ماندگار در بازار ایران و جهان باشد.

حسن شریعت پناه

محمد حسین احتشام